ALWAYS-ONLINE bv

Looking for success? Call us!

I❤️LIMBURG bereik > 2 miljoen!

Op Facebook werd door Always-Online : I❤️LIMBURG gecreëerd. Dit platform heeft inmiddels een bereik van meer dan 2 miljoen mensen.

 

De gelijknamige film I❤️LIMBURG heeft bijna een half miljoen weergaven, 8000 deelacties en duizenden reacties. Het is inmiddels de meest succesvolle Limburg promo film tot nu toe.  Via de bijgaande link (het plaatje) ga je naar de film I❤️LIMBURG

JobProject  omzet > € 10 miljoen!

Onze dedicated IT software voor de uitzendbranche JobProject was reeds in 2014 een schot in de roos en kreeg toen reeds als een van eerste een NEN certificering. Een koploper!  In 2017 ging er meer dan € 10.000.000 door ons systeem.

Via de bijgaande link (het plaatje) ga je naar een door ons geproduceerde promo waarin een medewerker van uitzendbureau EuroPlus meedingt naar de titel Intercedent van het jaar.

Say Yes to the Dress: Koonings

Het TLC programma "Say Yes to the Dress" waarin Randy op zoek gaat naar de perfecte jurk is megapopulair. Wereldwijd vinden er uitzendingen plaats en weddings zijn HOT! De opnames vinden plaats in Deurne bij 'Koonings The Wedding Palace'. Na de uitzendingen is er steevast een grote piek aan internetverkeer dat de zeer uitgebreide website en webshop van Koonings.com 

Deze IT wordt Always-Online geleverd. Daarnaast is er een partnership met Koonings omtrent shows en doet Always-Online de contractonderhandelingen en het management van directrice en personality Ramona Poels.

Omroep MAX, NTR, JINEK

Onlangs produceerde Always-Online alweer de 12e TV-special voor NPO Omroep MAX: 'Welcome To Graceland'. Daarnaast waren er optredens in JINEK, NTR: Elvis leeft live en werd er samen met Art Rooijakkers aan een boek gewerkt.

 

Ook was er een Theatertour in het land. Uiteraard liep de ticketing via Always-Online. Een systeem dat 17 jaar geleden ontstond en een van de eerste online ticketingsystemen van Nederland was.  In 2007 groeide deze IT-structuur naar een klantloyaliteitsysteem en werd er i.o.v. Jan Linders supermarkten een megacampagne uitgerold voor 30.000 klanten. Inmiddels gebruiken velen dit systeem waaronder het TV programma:  Hart voor Muziek.

IOS App: GrenzJobs

Het combineren van vacatures uit diverse landen is voor werkzoekenden in de grensstreek zeer waardevol. Always-Online ontwikkelde iov VVD en FDP (Duitsland) de IOS App GrenzJobs (Te downloaden in de Appstore)

 

Minister Kamp presenteerde deze app hetgeen voor veel PR zorgde. Ook de bijbehorende commercial is door Always-Online bv geproduceerd.

Via de bijgaande link (het plaatje) ga je naar deze commercial.

Always-Online IT Services

Hoe het ooit begon... Angela Shuman startte als AudioNet in 1996 al met internetactiviteiten waaronder een online dagboek Angel-Eye .com met foto's, films en muziek. Ze liet de wereld zien door haar ogen. Vandaar ook de naam Angel-Eye. Nog maar 5% van de mensen in Nederland had toen internet. In het onderstaand filmpje een leuk interview uit die tijd waarin ze nog moest uitleggen wat internet en social media betekende.... alhoewel.... social media? Facebook is pas in 2004 opgericht en in 2008 in Nederland geïntroduceerd...

Via de bijgaande link (het plaatje) ga je naar een interview uit die tijd.

© Always-Online Creative Projects

Always-Online BV is producent van de marketing, multimedia, IT en events van René Shuman & Angel-Eye.

Meer info: www.ALWAYS-ONLINE.tv